Úvodní stránka | Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup u společnosti BESTECO s.r.o. 

Tyto obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je BESTECO s.r.o. se sídlem Václavská 2, Brno 602 00, IČ 63979390, DIČ CZ63979390, (Firma je zapsaná do Obchodního rejstříku vedeného Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 28361) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Kupující učiněním závazné objednávky souhlasí s těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.

OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
• Objednávat lze pomocí nákupního košíku (ceny uvedené na www.koupelny-besteco.cz jsou platné jen pro tento e-shop), e-mailu, písemně či osobně na naší adrese v Praze. V případě písemné či elektronické objednávky bude kupující informován o přijetí objednávky a jejím potvrzení.
• Předmětem smlouvy je zboží uvedené v objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými, které vycházejí z údajů výrobců. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat. Zavazujeme se, že budeme dodávat zboží v perfektním stavu a v souladu s normami, předpisy a nařízeními platnými na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a kontaktem na záruční a pozáruční servis.
• Prodávající si vyhrazuje právo objednávku stornovat v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává a nebo se výrazným způsobem změnila cena zboží. V tomto případě je prodávající povinen ihned kupujícího o tomto informovat. Pokud kupující za zboží již prodávajícímu zaplatil, prodávající v termínu do 10 pracovních dnů převede danou částku zpět na účet kupujícího. Prodávající si také vyhrazuje právo stornovat objednávku v případě, že platba za zboží zálohovou fakturou neproběhne v předem dohodnutém termínu, který je uveden v zálohové faktuře.
• Kupující má možnost stornovat objednávku před jejím závazným potvrzením nebo do 24 hodin od objednání telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno či e-mail a popis objednaného zboží či služby. Při stornování objednávky až po jejím závazném potvrzení je kupující povinen prodávajícímu uhradit škodu vzniklou tímto jednáním.

DODACÍ LHŮTA
Dodací lhůta je 3-7 dnů v případě, že je zboží skladem. V ostatních případech 10-12 týdnů. V případě, že zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

PLATEBNÍ PODMÍNKY
Ceny uvedené na www.koupelny-besteco.cz jsou platné jen pro tento e-shop.
V případě, že zboží není skladem a je nutno ho objednat u výrobce, bude požadovat prodávající po kupujícím zálohu ve výši 30-50% z celkové částky objednaného zboží. Zbývající částka bude uhrazena při odběru zboží kupujícím. Platba za zboží je možná těmito způsoby:
• dobírkou
• zálohovou fakturou
• hotově při odběru zboží

DODACÍ PODMÍNKY
Balné je zdarma. Při objednání zboží v celkové hodnotě nad 30 000,-Kč je doprava v ČR zdarma. Je možné si vybrat z těchto způsobů dopravy:
• dobírka - objednané zboží vám zašleme přepravní firmou na dobírku. Poplatek  za zprostředkování dobírky je 20,-Kč. Cena za dopravu zboží poslaného přepravní firmou se liší podle váhy objednaného zboží. Zboží je rozdělené do 2 kategorií podle hmotnosti. Standardní cena za dopravu je 360,-Kč. Vany, sprchové kouty a umyvadlové sety posíláme za cenu 720,-Kč.
 • Českou poštou - jen malé balíčky (baterie a doplňky) můžeme poslat českou poštou za cenu 120,-Kč. Keramické a skleněné zboží nelze připojistit proti rozbití a proto jej českou poštou nikdy neposíláme.
 • GLS – po úhradě Vám zboží pošleme přepravní společností Toptrans. Cena za dopravu zboží poslaného Toptransem se liší podle váhy objednaného zboží. Zboží je rozdělené do 2 kategorií podle hmotnosti. Standardní cena za doporavu je 360,-Kč. Vany, sprchové kouty a umyvadlové sety posíláme za cenu 720,-Kč. 
 • Osobním odběrem v našem obchodě v Praze 10 Strašnice, Úvalská 34.
 • Naší vlastní dopravou se sazbou 235kč, v případě dobírky + 20kč
- Doprava na Slovensko: Objednané zboží Vám pošleme přepravní společností GLS do 3 dnů od předání zásilky přepravci. Cena za dopravu je paušální 420,-Kč. V případě větší hmotnosti zásilky nebo vzdálenosti od Prahy máme právo naúčtovat zákazníkovi skutečné náklady na dopravu. Přepravci nelze platit na dobírku, platba možná tedy pouze předem.
Při převzetí zásilky se ještě za přítomnosti přepravce - řidiče přesvědčte, zda obsah zásilky není poškozený (je vhodné výrobek rozbalit a prohlédnout) - na dodatečné poškození nemůžeme brát ohled a v žádném případě nebude považováno za reklamaci. Pokud zjistíte při převzetí, že je zboží poškozené, tak ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky a zásilku nepřebírejte. Dejte nám vědět, že jste zásilku nepřevzali, co nejdříve se s Vámi spojíme a společně domluvíme dodání nové zásilky.
Je-li zboží ihned po dodání mechanicky poškozené, musí kupující vadu reklamovat okamžitě (do 3 dnů). Při pozdější reklamaci bude vada považována za mechanické poškození způsobené kupujícím.
V případě, že kupující změní adresu dodání bez vědomí prodávajícího nebo změní adresu pozdě (po poslání zásilky) mohou mu být naúčtovány skutečně vynaložené náklady spojené s touto změnou adresy.
VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Zboží zakoupené v našem obchodě lze vyměnit za jiné, a to do 7 dnů. Při nákupu prostřednictvím e-shopu lze zboží vyměnit nebo vrátit  do 14 dnů bez udání důvodů. Kupující je povinen zaslat písemnou zprávu o výměně či vrácení zboží (v tomto případě musí být ve zprávě uvedeno, že od smlouvy odstupuje). Zpráva musí obsahovat kontaktní údaje (jméno a příjmení, adresa, telefonní kontakt). Při zaslání zboží je určující datum odeslání. Pro vrácení kupní ceny musí být splněny následující podmínky:
• výrobek musí být v původním obalu
• výrobek musí být nepoškozený a nepoužitý
• výrobek musí být kompletní (vrácení příslušenství, návodu k použití, záručního listu a dokladu o koupi)
Nelze vrátit zboží, které bylo objednáno na míru nebo dle specifických požadavků zákazníka. 
Případnou ztrátu nebo poškození zboží během přepravy zpět na adresu společnosti si řeší zákazník dle reklamačních podmínek se zvoleným dopravcem. Doporučujeme použít přepravní společnost Toptrans nebo GLS (máme dobré zkušenosti s přepravou křehkého zboží). Zboží nezasílejte na adresu společnosti dobírkou, na takovéto zásilky nelze brát zřetel a nebudou vyzvednuty. Náklady spojené s dopravou zboží zpět prodávajícímu nese v plné výši kupující. Zásilka musí být řádně označena jako křehké zboží! Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po obdržení vráceného zboží. Náklady na dopravu od obchodníka k k zákazníkovi se vrací jen do výše nejnižší nabízené dopravy. Zákazník odpovídá za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s ním jinak, než bylo nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Skutečně vynaložené náklady, které prodávajícímu vznikly s prodejem a následným vrácením toho zboží, nebo uvedením zboží do původního stavu budou po kupujícím vymáhány.

REKLAMACE A ZÁRUKA
Kupující je povinen ve vlastním zájmu zajistit prohlídku zboží co nejdříve po jeho převzetí, nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží a je povinen všechny zjištěné vady oznámit neprodleně prodávajícímu.
Kupující má právo uplatnit záruku pouze na zboží, které bylo zakoupeno u firmy Besteco s.r.o., projevila se na něm závada a vztahuje se na něj záruční lhůta. Místem pro uplatnění reklamace je servisní centrum v Praze, Úvalská 34. Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Vyřízení reklamace je možné opravou závady, výměnou vadného zboží nebo vrácením kupní ceny, přičemž způsob vyřízení reklamace závisí pouze na rozhodnutí reklamačního technika a nelze se jej domáhat. Reklamace bude vyřízena v době co nejkratší, nejdéle však do 30ti dnů ode dne zahájení reklamačního řízení. V případě delších reklamací Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace. V případě, že je nutno reklamovaný výrobek nebo jeho část objednat u výrobce požaduje prodávající po kupujícím souhlas s objednáním a dodací lhůtou 10-12 týdnů. Reklamační řízení je ukončeno dnem odeslání nebo předáním vyřízené reklamace kupujícímu. V případě oprávněné reklamace pak dopravu opraveného zboží zpět ke kupujícímu hradí prodávající. V případě, že kupující nevyzvedne reklamované zboží do 1 měsíce od ukončení reklamace má prodávající právo účtovat skladné ve výši 10,-Kč vč. DPH za každý další kalendářní den uskladnění. Po uplynutí 2 měsíců od ukončení reklamace je nevyzvednuté zboží automaticky zlikvidováno. 
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci osobně, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu.Zásilka zaslaná na dobírku nebude převzata.
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu, tel. kontakt a doklad o koupi reklamovaného zboží v našem obchodě, případně fotografie či video specifikující vadu.
Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně nahlásit naší společnosti, nejpozději však do 14 dnů. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu případná pozdější reklamace nebude uznána. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Tato lhůta začíná dnem prodeje a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny se záruční doba neprodlužuje. Ke každému zboží je přikládán buď dodací list a faktura - daňový doklad nebo paragon, který může sloužit zároveň jako záruční list, pokud tento není přiložen. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na:
• vady vzniklé běžným používáním
• nesprávným použitím výrobku
• nesprávným skladováním nebo nesprávnou údržbou
- prasklé, rozbité nebo poškozené části
- rozbité bezpečnostní sklo
U věcí prodávaných za nižší cenu nebo ve výprodeji se slevou (zboží s poškozeným obalem, krátkodobě používané, nekompletní, rozbalené, použité pro prezentaci atp.) se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána a u tohoto zboží může být záruční doba zkrácena až na 12 měsíců v souladu se zákonem.
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to buď výměnou věci, nebo její opravou; není--li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při
jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
U nás jsou vaše osobní data v bezpečí. Společnost Besteco s.r.o. prohlašuje a zavazuje se, že veškeré údaje osobní povahy, jež získá od svých zákazníků, nesdělí třetím osobám a bude jich využívat výlučně pro svoji potřebu k zajištění dodávek zboží v souladu s zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Nákupem u Besteco s.r.o. souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o Vás a Vašich nákupech za výše stanovených podmínek. Kupující má právo kdykoliv požádat o vymazání osobních údajů z databáze, buď písemně, e-mailem nebo telefonicky.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.11.2013 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti při prodeji a reklamaci zboží. Společnost Besteco s.r.o. si vyhrazuje právo změny těchto obchodních podmínek.


© 2010 Besteco koupelny - Všechna práva vyhrazena.

Designové koupelny i luxusní doplňky. mapa stránek